I love rock ´n roll


I hate to feel like this!

Sitter hemma nu, har egentligen idrotts prov i träningslära men jag har inte pluggat vilket inte är ovanligt så jag gick hem och tog hem mat från dagobert. Mycke mer givande enligt mig. Imorgon är det redan helg och jag längtar, jag vill parta så jag hoppas det blir så! Och på onsdag fyller jag år, fast ser typ inte fram emot det.

Igår när jag skulle sova eller jag var och borsta tänderna och det så började det göra svin ont i mitt hjärta och det slutade inte heller. Så jag fick sova som en köttbulle hela natten för att det inte skulle göra ont. På morgonen vart det lite bättre men nu har jag fått tillbaka det, måste medge att jag är ganska rädd! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0