Bloggernas bloggerska


Stämmer inte riktigt in på mig den där rubriken men jag ville vara aningen fyndig :) Har lite problem ibland att hitta rätt rubrik till min text, kanske först måste skiva texten innan rubriken kommer?! haha, anyone några smarta tips?;)

Har tagit fingrarna ur arslet och äntligen fört över alla bilder från sportlovet till datorn. Efter mycket tjat Luluu fick du äntligen bilderna. Nu sitter jag här och har en nostalgitripp tillbaka till balen som snart var för ett år sen, vad mycket som har hänt sen dess. På onsdag är det min dag (och kronprinsessan som har namnsdag) men det räknas inte, tänk om det hade varit ett år framåt i tiden hade man blivit myndig som dom flesta blir men icket. Nog vet jag att talet 17 har några fördelar också, vi får helt enkelt hoppas ;) Blev förvånandsvärt lycklig nu av några anledningar.


Weeeeeeeei :)

Kommentarer
Postat av: linnea

men du är grymt söt du med, heting (:

2008-03-10 @ 21:21:28
URL: http://linneaajs.blogg.se
Postat av: Carolina

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?:D

2008-03-11 @ 01:07:45
URL: http://cnarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0