Baby can i hold you tonight (?)


Lite deprimerande rubrik kanske men låten är oslagbart bra så :) Min kväll har sett ut på följande sett: data, tv, popcorn, dusch och en promenad. Hur skönt som helst! Jusdet, tog en tupplur där vid sex också så får se hur bra det kommer att gå och sova sen då, återstår att se.
 
Imorgon har jag planerat att gå upp klockan nio för att ta en lång promenad. Tro inte att jag är knas nu och går upp tidigt för att vi har lov men man måste ju faktiskt utnyttja hela lovet till fullo, inte sant?

Har väl inte så mycket mer att skriva idag eftersom det varit en ganska lugn dag utan några större händelser,

Har svårt att förstå mig på dig.

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken liten prommenerare du är sötnos (:

2008-03-04 @ 20:53:41
URL: http://linneaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0