11 Mars 2008


Dan före doppare dagen, haha nämen. Imorgon är det min dag och jag hoppas det kommer bli roligt :) Ser framemot det, känns verkligen som att jag är ett litet barn och att man har svårt och somna på natten för man vet att dom ska komma och gratta en på morgonen. Kanske inte riktigt så nu men lite pirr finns det allt! haha, nog om barnslighet.

Idag hade vi friluftsdag så jag och Sara bestämde för att gå rundan på isen som inte blev någon runda. Istället skulle vi gå från hälsans, runt gultza, till golfängen malmudden bergnäsbron och sen hälsans. Med motgångar och medgångar (mest motgångar) under resan tog vi oss ändå fram. Och med motgångar menar jag då somsagt slasket. Men trevligt sälskap hade jag ju, och det har man ju alltid med Sara :DFor till byn efter det och umgicks bara och senare ikväll har jag bara bakat två tårtor för det kommer ju besök imorgon och fikar :) Nog om detta,

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis grattis grattis :D typ fjärde gången nu :) haha. Hoppas du får en bra dag!

2008-03-12 @ 00:06:03
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0