vilken dag,


Ojoj vad jag har fått mycke saker uträttade idag, eerrrhm not. Har legat inprincip hela dagen i sängen förutom en snabb visit på Dagobert för lunch och ner i tvättstugan ett antal gånger. Så har inte så mycket att berätta om min dag faktiskt. dagen igåår vart iallafall överskattad, vilket jag inte trodde alls. Men man ska inte ha för höga förväntningar för då blir man oftast missnöjd, that life. Måste även gratulera alla som tagit studenten nu, GRATTIS till er alla! =) Ikväll blir det chillin här med Linn och Sanna, blir nog en fet godis påse och sådant. Kanske far och säger hej till folk också, får se :) Nåväl, ha en trevlig fredagskväll såhär efter skolavslutningen och det hela.


Kommentarer
Postat av: sara

fyfan stans STÖRSTA miffo sitter ju där. (vad gör jag?)

2008-06-08 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0