Tisdag 10/6


Eftersom jag sov bort hela gårdagen tänkte jag inte göra samma misstag idag så därför klev jag upp kvart över nio och tog mitt fordon (cykeln) och handla åt mamma på kvantum :) Att cykla på morgonen måste nog vara det bästa för att göra en pigg, iallfall det funkar på mig,. Sen unnade jag mig en dagobertsmacka och den satt som smäck. Har iallfall kommit fram till att när man träffar människor som tex står och väntar på samma sak ( i mitt fall, hissen), det samtalsämnet som alltid funkar är vädret. För det ena leder till det andra. Jag har förut hört människor som sagt att det funkar alltid men nu fick jag själv uppleva det, haha lite kul är det. Dagen spenderades med Lundström på stan och sedan hos Conny med han, Johanna och Wäppling :) Nu, byn och spela poker och se Sverige-Greece. Visa nu vad ni kan SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0