Summeeer

Nu idag har det varit riktigt fint väder om man bortser från regnet som kom inatt osv, men då sov jag ju så tekniskt sett räknas det inte till min dag inte. hehe Idag har jag varit och kollat på balen med Emelie :) Många fina klänningar, frisyrer och transportmedel MEN det finns somsagt några som man bara vill skratta åt! =) Nåja, sen satt vi och glassa i solen medans vi vänta på hennes buss på alkisplatsen. Där solen skiner finner ni oss ;) skämt och sido, kände sen att jag var tvungen att bättra på min bränna som typ försvunnit så nyss hemkommen från solariumet, bortsett från en snabbdusch som jag precis klev ur ifrån. Gode skönt, nu hade jag tänkt chilla i sängen ett tag och senare komma in och blogga en gång till, dagen höjdpunkt. Nämen, blogga är ingenting för mig har jag insett nu. Gör det mest för att själv se senare vad jag gjort :)

Torsdag blir nog kalaskul, man får hoppas på det bästa ;)

Kommentarer
Postat av: gaah

tråkig blogg gäsp



;)

2008-06-03 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0