Sommarlov för alla oss unga,


Åh, vilken härlig dag det har varit hittils och jag tror inte kvällen sviker mig heller =) Blir att fara och Lovisa och grilla m.m med samma gäng som förra året + några till :) ypperligt bra! Har varit och sett alla som tagit studenten och det bara ryser i min kropp när jag ser alla och alla flak, jag vill också. Men dessvärre som min bror säger bara 730 dagar kvar ;) . Vilket i och för sig är sant, too long too long.. but, man ska vara ung så länge man kan och det har jag tänkt vara också. Vuxen är man nog länge ändå så :)

Igår; Min bror skulle gå på balen så då blev det självklart att dra dit (som alla andra dagar) och kolla. Han och hans dejt Emilia var jätte snygga och fina som par. Därefter drog vi till udden hela våran klass + några andra som haka på. Där satt vi hur länge som helst, några badade till och med men jag chickade. En annan gång, sen drog jag och umgicks med Jonny Robert och Johan :) Ringde dit lite fler folk osådär. For till statoil och köpte korv, välbehövligt kan jag lova. Äääh, nu har jag inte tid med detta, släkten kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0