Smart tjej


Jag har ju somsagt haft "tjorv" med bloggen men, det var bara jag som inte var teknisk nog att fixa. Har dock kommit in nu, bättre sent än aldrig ;) Har blivit lite smått irriterad när inte bloggen funka, måste jag medge. Detta är mitt liv :O

Igår var jag och jobba med Lollo på kronan. Hennes systrar plus en till har gjort en show och den var faktiskt riktigt rolig :) Och att tjäna extra pengar klagar ingen på. Sen for vi ut på den berömda cruisingen med Jonny och co. Och ja, Lollo var på cruisingen alla! =) "intresseklubben antecknar". Jo, så nu ska jag städa innan mina päron kommer hem, har som lovat dom det.


Bild från i torsdags i Norra Hamn, underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0