Skön dag på jobbet, dag 3


dagen i all ära har varit lika slö som gårdagen vilket jag inte klagar på. Var och åt lunch på Ban thai, det var gott men inte vet jag om det var värt 75 kronor? Nåja, var ju bara att le glatt och betala honom. Eftersom vi har haft lite att göra idag har vi istället busat med personalen på arbetet eftersom vissa kan faktiskt vara äckliga, därför är det pay back time på hög nivå. hehe Sen hela eftermiddagen har vi suttit mest och väntat på Rikard som skulle hämta alla grejer, knackat på hos folk bla hos Fia och frågat hur fan dom rengör balkonger som är inglasade. Säg mig, hur gör man? Fast egentligen kan jag väl säga att jag inte är så intresserad, men ändå kul att veta.

Ikväll; blir det att se Sverige matchen som avgör allt hos Conny, chiiiiill =)
Imorgon; Packa till Piteå och stugan så jag lär inte uppdatera förrän söndag, imorgon hinner jag då knappast eftersom jag slutar fyra och vi ska sedan börja bege oss klockan fem, oduschad brud i bilen. Det får ni stå ut med ;)


Mitt framtida yrke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0