Sex and the city

Nu har jag varit riktigt hurtig, prata med Lollo tidigare om bla våran utlandsresa som förhoppningsvis blir av till hösten. Skulle vara perfekt som avslutning på sommarlovet innan skolan börjar igen. Det känns långt bort på nå vis, men det är bara 10 veckor. Nå iallafall, hon skulle ut och springa och jag kände att jag inte kunde vara sämre så jag har precis kommit in från min joggingtur blandat med power walk. Måste erkänna att min kondis finns inte kvar längre, men det är ju som alla säger, det är ju en färskvara. En färskvara som inte tränats på hur länge som helst. Men ska iallafall försöka springa minst en gång i veckan, större mål orkar jag inte sätta upp för det är stor risk att dom inte hålls.


Jag vill se denna film, alla säsonger är ju superb och jag tror filmen är det likaså. Att vara på förhandsvisning hade ju inte varit fel, men jag får väl vänta som alla andra (dom flesta) tills riktiga premiären är, vilket dock är snart :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska på VIP kvällen på tisdag :D:D

2008-06-12 @ 23:23:28
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet =) Men, haha okej :p Be han kolla på min pixbox för där har jag bildbevis :P haha!

2008-06-13 @ 12:55:43
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0