Ohej ohå bara tisdag,


Har somsagt börjat jobba nu, fast det är inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, tvärtom :) dagarna har gått hyffsat fort och varit runt med trevligt folk. Får väl se om min uppfattning ändras efter jag varit mer än två dagar? vi får se. Den enda som jag har problem med är att jag börjar klockan sju och måste stiga upp sex, som i sin tur gör att jag måste gå och lägga mig tidigt för att orka jobba. Nå, idag iallafall har jag Martina och Carina städat upp en lägenhet på Björngatan som ska säljas. Vi har mest lallat på eftersom vi har imorgon på oss att göra det och vi är inprincip klara redan :b

Har tagit en powernap efterjobbet men det var inte så mycket power i den sömnen kan jag säga, jag blev nog bara tröttare. Jag längtar till den 11 Juli då jag slutar jobba och har sex härliga veckor framför mig + att då har man pengar :)

Jo, och midsommar löste sig också. Blir att fara till Piteå Havsbad för att vi hyrt en Bungalow där, kan nog bli riktigt kul och mycke folk hoppas vi på =)  Firar midsommar där och sedan på lördag ska jag ta mig på något roligt sätt till stugan för att umgås med familj + Sara och Lollo :) Blir nog en kanon helg med mycke trevligheter.

Nu; slutet av vänner. Gnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0