Midsommar helgen,

Har varit ett litet uppehåll sen i onsdag pga att jag inte varit hemma, detta är till er, era nyfikna människor som så gärna vill få en inblick i mitt extremt intressanta liv. :)

Torsdag;
Slutade jobba klockan två och då var det snabbt hem och duscha, packa och allt det där för att sedan äta middag hos Connys farmor, så söt hon var. For sedan till byn (Jag Conny, Johanna och Dennis)  för att plocka upp Carro och Sebbe och sen bar det äntligen av till Piteå, kom först iväg kvart i sju :b Väl framme så for vi och handlade all mat vi skulle ha och sedan fortsatte vi till Havsbadet för in checkning. Kvällen var hur mysig som helst, kvällsol, umgås med underbara vänner, och ännu mer och inte nog med det så badade även jag Carro och Sebbe och det var faktiskt inte kallt :) Blev väl att gå i säng kring halv två trorja, tireed people heeeyyy!
Fredag; Var nästan uppe med tuppen kändes det som, eller ja 10.15 var klockan men det är ju tidigt. Ranta runt i Piteå på förmiddagen på midsommaren och sökte pokerset men ingenstans fanns det, blev att fynda annat istället :) Regna lite på dagen men det stoppa inte oss från att åka karusell, sjukt kul! =) Senare gjorde vi middag och då sprack solen fram och var kvar hela kvällen. Börja dricka hyffsat tidigt också så man höll ju på ett tag. Gick in på puben/krogen(?) också, såg fobollen, lyssna på live musik osv, trevligt! Kvällen var underbar :b 
Lördag/Söndag; For med bussen vid ett från Piteå havsbadet, dock var den väldigt seg så jag trodde jag hade kollat fel eller att den inte gick på midsommardagen, men efter mycke tvekande kom bussen där och jag sken upp av lättnad, drog nog på mig något när jag badade eftersom jag var så trött hela lördagen så att jag somnade redan åtta på kvällen och sov i 13 timmar, gode skönt! Utvilad som sjutton var man igår. På kvällen igår for jag bara till Conny och såg fotbollen. Dock blev det att se fotbollen själv eftersom han somnade precis när matchen började,.. (bilder från helgen kommer senare när Carro lagt upp eftersom jag inte hade med mig någon kamera)

21/6 2008 <3 :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis Elli :D

2008-06-23 @ 19:57:31
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Congrats Honey!! (:

2008-06-23 @ 22:46:33
URL: http://eeemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0