En varm, underbar kväll i Norra hamn



Detta väder gör mig deprimerad fast på något vis är jag ändå glad att det är dåligt väder medans jag jobbar eftersom jag jobbar mest inomhus. Hm, idag har jag och Martina flyttstädat en lägenhet på Björx, väldigt finskött så det var inte så farligt. Imorgon ska jag göra samma sak fast på Porsön, har en känsla att det kommer vara mer att städa imorgon ;) Sen tycker jag det är lite coolt att Martina har gjort om Sugarbabes låtar på Youtube som självaste Sugarbabes sett och har även skrivit och pratat om henne väldigt mycket! Grymt :b


Saknar en kväll ute i Norrahamn och bara mysa, ge mig           

Kommentarer
Postat av: Emelie

Elli, jag kan mysa med dig i Norra Hamn :)

2008-06-24 @ 22:06:56
URL: http://eeemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0