den sista lediga veckodagen på en månad,


Ja den var igår det, kalla mig slö om ni vill eftersom jag tycker det kommer bli jobbigt att jobba i 4 veckor. Hade ju inte skadat om man hade fått vara ledig exakt hela sommaren och ändå tjäna cash, in my dreams. Dagen igår började iallafall att jag for till Lundström och vi nötte Sex and the city boxen, slinga hennes hår och allt därtill. For sedan hem vid tre för att övninsköra som gick riktigt bra igår, jag är nöjd :)

På kvällen for jag och Conny till Dennis och Johanna för att grilla middag, ångrar nu såhär på efterhand att jag inte åt också (jag åt lasagne hemma) för det såg och var så sjukt gott. Kolla lite fotboll också, Rumänien-Italien. Det är skönt att EM är nu, för då finns det alltid något att kolla på tvn om man har fruktansvärt tråkigt. Såå, till efterrätt bjöds det på jordgubbar,grädde och soocker.

9 tiden for jag till Lundström för att umgås med henne och Lollo, lite senare kom också skoog dit. drack te och snackade skit som vanligt, hehe myyys! =) Nåja, kom iallafall hem två och då var det godnatt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0