30 Juni 2008


Dålig uppdatering från mitt håll, jag vet. Kan bero på att jag inte varit hemma något sen på fredagen på morgonen :) Blev iallafall Boden Alive på fredagen som var ganska tråkigt, men kvällen hade vissa höjdpunkter ;D hehe. Sen var det problem med skjuts hem men så klart "löste det sig" och vi kom hem till Conny vid tre och de var gode skönt att somna direkt eftersom jag skulle upp klockan 9. Resten av helgen har jag varit i stugan med släkt, familj osv, riktigt trevligt har det varit :) Fick träffa en söt Saga igen som hade blivit så stor och kunde tillochmed krypa. Hur har det kommit sig att jag pratar om bebisar, det gör jag aldrig?

Egentligen ska jag jobba idag men har inte sovit något alls inatt och har lite feber nu, hyffsat skönt ändå att få sova ut på en veckodag, men jag har bara två veckor kvar på sommarjobbet, det ska jag nog klara av :)

Nån bild från i fredags;

                               

                                

                               

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0