Torsdag, snart helg..


Dålig uppdate från mig, har varit i stugan och sen bara umgåtts :) Har inte suttit vid datorn något förutom på morgona och då är man inte så pigg på att blogga eftersom ingenting har hänt under dagen, right? Förmiddagen har spenderats på min balkong och stekt i solen, men jag måste gå in då och då för det blåser ingenting annars blir man en bränd räka, vilket jag ändå kommer bli om tre veckor :b hehee.

I helgen är det årliga Piteå dansar och ler som jag varit på nu 3-4 år tillbaka tror jag? Iallafall men iår blir det inte det för mig, dels måste jag spara pengar till Turkiet och sen kände jag mig inte sugen på Piteås festival iår, eller festivaler överhuvudtaget. Många av mina kompisar ska inte dit så vi ska grilla, dricka lite och bara umgås hos någon istället, det blir nog lika nice om inte bättre, för att stå och trängas med fulla människor på ett minimalt område är inte så lockande, tro det eller ej.

Igår var det första gången jag träffa Lh sen 6 veckor tillbaka, miss you girl. Så vi hade ju endel att ta ikapp. Jag, Emelie och Lh gick och fikade på Roasters och sedan fortsatte vi ner till Norra hamn en sväng innan kvällen slutades hos mig, riktigt bra kväll :) Fortsatte sedan till Conny för att sova, mys.

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0