Storhandling på Storheden,

Imorse var jag uppe med tuppen kändes det som, efter att man sovit till elva-tolv senaste dagarna och fått många timmars sömn var det en börda att stiga upp nio. Nåja, väl där var vi när alla affärer öppnade och hittade en massa roligt på Rusta,Jysk, Coop, Lindex och sen åt vi lunch på Max :) Så efter två och en halvtimma på Storheden kände jag mig lite less, så då började vi fara hemåt med ett snabbt stopp på Soumi soffa. Nu; just hemkommen från stan, har varit och köpte lite underkläder, shorts, linne och sånt på rea, det gillar vi :) Nog för att jag knappt har nå pengar men det är bra när börsen är med ;) Glömde kolla på skor som var anledningen att jag skulle gå ut, minnet är som en guldfisk ibland. Ikväll ska jag till Sara och troligtvis färga mitt hår, om vi orkar. det ser ut som fan men det kanske får bli ett senare projekt, får se. Annars har det varit en fin dag i Luleååå :)


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0