Mitt kära Sunderbyn


Spenderat hela kvällen i Sunderbyn, som är vackert på sitt sätt. Sen är det aldrig fel när det kommer lite europér till lilla byn och invarderar stället. Nä, men det är ju kul! Jag och Sara tog en nostalgi tripp till kläppenskolan för att se hur mycket som förändrats, en hel del kan jag säga. Satt i lekställningen och tänkte tillbaka på gamla minnen därifrån. :) Sen knallade vi över till Lollo där Alex också var, lirade lite GH innan vi slog över till Kanal 5 för att se Saw ll. Sen kom Conny och Dennis och hämta mig, är sjukt trött så ska bege mig mot sängen som är några få cm från mig :b lyyyyx!


                     
                    
                                           Ibland är det kul att vara barn :)

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0