Klubbviken for life


Åh vilken härlig dag detta har varit, spenderats på klubbviken ända fram tills nu. Skulle åka med Stella marin klockan elva men vi kom inte med eftersom vi var inte dom enda som skulle till klubbviken denna vackra dag:b Så då köade jag, Lovisa och Alex i en och en halv timma och Conny och co gled som in på ett bananskal när dom ställde sig med oss, nästan längst fram i kön =) Stekt hela dagen men badade gjorde jag faktiskt inte, men har ju redan tagit årets dopp så. Conny m.fler har hyrt stuga så där har vi suttit och glassat i solen, mys. Förhoppningsvis ser man reslutat på kroppen, att lite färg har man nog fått sig :)

Igår på kvällen så grillade jag hos Sebbe med några styckna, det var riktigt trevligt fast det tog som slut så fort. Vi hann med kubb också flera matcher, röka vattenpipa och umgås. Tog senare nattbussen hem med Skoog för att jag vart trött, dryga timmen senare kom Conny hit och sov. Nu; jag har inget planerat vad som händer nu, ska nog ta mig en cykeltur eller liknande. Have a nice evening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0