Gårdagen

Ja kom på nu en sak; att jag alltid bloggar dagen efter och berättar "igår" gjorde jag si och så. Lite dåligt enligt mig, men igår vart det en sen kväll, men ack så trevlig :) Började dagen hos Lundström för att äntligen få träffa deras hundvalp Hemi, vilken söt hund. Färgade även hennes hår och lite sådant, for sedan hem för att vi skulle dra och fiska men det blev inget. Middagen hos mig spenderades med Sara och Conny och spagetti och köpttfärsås stog på menyn, alltid lika gott :) Kvällen for vi och spelade fotboll på sundis, for till Elin och Jens och spelade poker, åt på max och sen var vi i sunderbyn och sådär. Kom väl hem precis innan tre och då slog vi på One three hill men hann inte se så mycket innan vi slockna :) Inte så många timmars sömn inatt inte, men man lever bara en gång :b

Nu; på ett tag ska jag fara på bilbingo i Måttsund, hehe.. Pensionärsvarning här :)


                     
                                          Lundström och Tobbe´s söta hund Hemi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0