Fredag 11/7

Denna dag har betytt mycke för mig på olika sätt;
1.  Har slutat jobba; Vilket är otroligt skönt, eftersom att jag städat trappuppgångar i fyra veckor och efter ett tag blir det mindre roligt altså. Härliga känslan jag hade igår när jag gjorde min sista trappuppgång för iår, föralltid? vem vet. På något sätt kommer jag ändå sakna lite, men nu får jag äntligen upptäcka världen utanför HSB. :)
2. Min namnsdag; Finns väl inte så mycket att säga om den, själva namnet avslöjar ju allt. Min morbror ringde klockan åtta och gratta mig och sa; "jag ville bara ringa och väcka dig, därför jag ringer tidigt". Men icket, Elli har ju somsagt varit vaken sen kvart i sex imorse, st arkt!
3. Turkiet igen; Klart och betalt! Efter mycket tjorv med våran utlandsresa blev det tillslut en, och det sker detn 15 Augusti med Linn,Sanna,Josse och Ida. Det kommer bli greeeejt!

Kvällen är fortfarande lite oviss, vet iallafall att jag ska till Maria eftersom det är partajj på gång :) Lev och må gott, det ska jag göra dom sex veckorna jag är ledig nu, Gött!

                                     
                                             Flygrädslan kommer krypande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0