En sommarkväll

Gårdagen börjades i stugan och vaknade väldigt tidigt så jag valde att ta bussen hem redan halv elva, vilket var skönt för hade ganska mycket att göra, men dock gjorde jag inte det jag skulle :) Lämnade in min mobil, så nu har jag ingen frän mobil nåmer utan ett rackel som jag inte vet hur man skriver sms på, nästan.. Linn kom hit vid tre någongång innan vi började våran cykeltur mot Porsön för grillning med några tjejer i klassen. Stannade på Stadium ett tag innan och pratade med Sofia :) Kvällen bjöds på grillning, mycke prat och ta igen, kubb och promenad osv, mysigt! Sen kändes det lite tungt att cykla tillbaka när man började bli lite trött, men jag tog mig in till stan :)

Nu sitter jag och väntar på att Lollo ska komma hit och äta lunch, ska övertala henne om att färga mitt hår, nu har det faktiskt gått för länge känner jag :b Får se vad som sker idag, har inga planer och det är gode skönt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0