Allas våra egna söndag,


Gårdagen var riktigt rolig :) Började med att jag vaknade vid elva och började städa lite smått :b Ringde hit Fia och Sara på dagen så satt vi mest på balkongen och glassa i det tokfina vädret, dock hade jag velat vara på klubbviken eftersom det är inte varje dag vädret har sett ut som igår. Vid sex tiden på kvällen for jag och Conny till Dennis och Johanna och skulle grilla, och det blev som alla andra gånger man äter där, utsökt! =) Sen blandade jag och Johanna varsin Gin & Tonic och funderade ut vad vi skulle hitta på. For till Kulturens hus och myste i solen osv innan vi bestämde för att fara till Bubba som hade fest. Åkte buss till sjukan och därefter taxi till Bubba, fråga ej varför taxi. Var trevligt där och tillslut kom det iallafall 15 chickenburger och 15 cheese och alla hoppa på påsarna för att få mat. Trist för dom som jobbade på donken att börja behöva göra 30 hamburgare kvart i tolv :) hehee. For hem sedan vid halv två och då somnade jag och Conny ganska fort.

Nu har jag precis kommit hem, ska packa lite saker och sen bege mig till stugan och kanske jag ska prova fiska? Nåja, är hemma på torsdagkväll mest troligt för far från stugan på tisdag och därefter ska jag till Emelie´s stuga med hon och Sara :) Bara mysa och ta det lugnt, känns som att det behövs. Har väl inte så mycket mer att säga, har lite brottom faktiskt. Ha en fortsatt trevlig söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0