Wednesday


Mycke riktigt så orkade jag inte vara kvar på den där drogföreläsningen idag. Började klokan nio och sen fick vi lunch från halv elva till tolv. Då drog vi ett stort fett chick gang till sub (efter mycke om och men) och åt :) Smaskens. Och toppen på kakan så gick vi och köpte godis efteråt. Väl inne på smedjan blir två killar tagna av vakterna, precis framför mina ögon. Det slutade iallafall med att dom brotta ner en av killarna där utanför och jag var somsagt tvungen att följa efter dom och se hur det där skulle sluta. Igår var det rån och idag hände det där, vad händer med Luleå? :b Det är en fråga många ställer sig tror jag.

Har nu legat och pressat godis och dricka samtidigt som jag sett Gossip girl. Tydligen var det det sista som kommit ut i USA pga strejken. Jag tror jag blir tokig, varför ska strejken straffa oss?! Bliuubb. Nåväl, känns som att en sten har lättat från mig just i detta nu. Gjorde något nyss som jag borde gjort för sisådär 2 veckor sen. Tog mitt förnuft till fånga nu men bättre sent än aldrig.
IM SO HAPPY!
Bara för att jag sitter på min brors dator ska jag visa några gamla bilder :)
image122
Pdol för något år sen. Luluu, sara och jag :)
image125
Gpthia cup 05, erica och jag i karusellen ;)
image127
Gamla fotbollslaget. Klart man saknar!
image129
Tensta, basketcup 06
image130
Piteå summer games 05 måste det ha varit?
image131
Teeeam
image132
Jag och brorsan badar hos mormor :)
image133
Middag på ex gården i Sunderbyn. Måste säga att jag saknar sommar middagarna vi åt ute
i trädgården och lite annat. Meeeeeeeen, livet går vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0