Tredje gången..


jag bloggade för dagen, när hände det sist montro?
Måste bara säga hur snygg Zlatan var ikväll på Idrottsgalan. Så charmig killen är, det är ju otroligt! Och så rätt att just han fick jerringpriset, iofs så sa jag det direkt jag fick höra kandidaterna :) Kan jag vara synsk?
 
Varför jag skriver här igen är brist på annat. eftersom jag varit hemma hela dagen har jag varit inne på alla hemsidor flera gånger om och börjar därför bli väldigt tråkigt! Det är väl anledningen till varför bloggen kom till nytta :)

Tänkte visa lite sommarbilder:
image92

image93

image94

image95

image96

image97

Jag är nog inte den enda som längtar till sommaren igen :) Känns så bra att kolla på bilder
då känns det som att sommaren är precis bakom hörnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0