Tjockt!


Idag var det bowling som stog på schemat! :) Det var vår såkallade lagkväll men såvitt jag vet var det väl ändå på dagen? Iaf, jag vann första och i den andra rundan så sluta vi spela efter halva pga att motivationen till bowling fanns inte nå mer. Jag tycker bowling är kul men somsagt jag blev less vilket jag aldrig blivit förut så, skumt! Kom hem vid sju sen dess har jag nött lundströms sex and the city box som jag förövrigt ser för andra gången. Måste mååååste hitta en ny serie som jag kan nöta fruktansvärt mycket :b

Pratade även på bowlingen eller när vi åt om att det inte blir någon utlandsresa men istället så ska vi fara på en weekend i sthlm under våren :) Min vår kommer bli oslagbart bra tror jag med en massa resor och äventyr. Nåväl, sitter och har lite beslutsånget om jag ska gå och lägga mig tidigt, dvs typ om en timma eller om jag ska ta mig ut i kylan en sväng? Det tåls att tänka på ett tag, har ju somsagt 53 minuter på mig att bestämma ;) Allt för idag!

Fast eftersom jag är en person som älskar sommaren kommer det att komma bilder därifrån idag också :)
     

image107

image108

image109

Kommentarer
Postat av: HannaF

vilka härliga sommarbilder

2008-01-22 @ 20:19:00
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0