The road is not safe anymore


Idag har jag tagit tag i mitt övningskörande :) Grymt kul! Kände idag i skolan att jag verkligen ville ut och testa eftersom sist jag körde var i somras. Det gick faktiskt bra, men jag var mest på coop arenas parkering, men det funkade också! =) Nästa gång blir nog i helgen, så jävla kul det är! :b Hm, jag har pluggat lite också, eller jag har en berättelse och skriva till på fredag som ska handla om en slags "kris". Antingen en som hänt eller en påhittad men eftersom jag har en väldigt bra grej att skriva om blir det att skriva om det!

På fredag ska jag Emelie och Lh ut och äta middag :) Mysigt! Antar att det blir film och flott senare på kvällen om jag känner oss rätt ;) myyys! Och lördag har Carro sin 18-års fest så det blir att käka middag där först och sen äre parrrrty:) Känns som att det kommer bli riktigt bra, måste bara hitta något fint att ha på mig! :)  DET LÖSER SIG!

Nåjaa, kan bara säga att ni borde akta er från vägarna hädanefter om ni inte vill ha eran bil krockad ;) nä, skoja!

Grattis i förskott Carro! :) Snart blir du stooor
image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0