Sleeeeeepy


Har jag fått ut något av denna dag? Neeej, inte det. Skolan var bara extremt trist och längtade tills den var slut. Gick till hälsans för att jag visste att Sara och co hade idrott så tänkte hälsa på lite :) Sen gick vi till hennes bild och jag traskade hem, fick höra om rånet på nordea då också och i samband med det ser jag polishelikoptern. Jag lovar och svär nästan på att det var en alkis som gjorde rånet. Ja menar hur välplanerat var det?

Hade planer på att fräga mitt hår idag men eftersom jag däckade här hemma kvart över fem och inte gick upp förräns en timma sen har jag liksom inte haft tid. Skulle även och sola (hör och häpna!) och ut och promenera med Lovisa men jag orkade inte helt enkelt! Pågrund av att jag sovit som fan idag/ikväll lär jag inte sova inatt så det blir nog mer inlägg här innan natten är slut..

Nå, vad säger ni ska jag fortsätta vara brunett eller bli mer blondiieee?
image118    image120

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

woow, svår fråga >,

2008-01-30 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0