Skolans start, någon som är glad över det?

Jag kan då säga att jag har små längtat till skolan. Inte så att jag läntar till att plugga men människorna man vanligvis träffar i skolan gör man ju inte på jullovet. Inte så mycket men någongång då och då. Om jag ändå sitter och babblar om skolan så har jag ändå inga läxor, eller knappt! Eller så är det så att jag inte gör dom? :O höööh, går ju att tolkas lite hur man vill :)

Iaf dagen började inte som planerat, kom till skolan för att ha Nk direkt på morgonen men när man kommer till skolan visade sig att vi inte hade någon Nk och sovmorgon till kvart i tio... Sen när säger inte lärarna till om man har sovmorgon. Så blev som halft less men vadå, jag var ju back in schoool ;) Nåväl, fick sluta klockan tolv för vi flytta upp våra andra lektioner..

Traska och åt på max osv, fick höra lite tråkiga nyheter påvägen dit. Jag säger bara en sak, alla är likdana!! Hm, vad mer har hänt? Sara kom hit och umgicks ett tag, alltid lika givande även fast hon smaskar. Onej, va dum jag är! :)

Ikväll tror jag att jag ska ta intu med min bombsprängda garderob och verkligen rensa ut kläder jag inte använder. För det behövs, jag LOVAR!! Nu ska jag fortsätta se Sex and the city, raaaaaaaaaourrrr.


Några bilder från nyår,
image87
Extremt goda förrätten som jag inte kan sluta tänka på tack vare Fia!!!;)
image88
Diggar bilden soooo much..
image89
Pose bilder kommer ju på alla fester inte sant?
image90
Sötfräkan och jag! Jag diggar dig totalt gumman :)

Kommentarer
Postat av: Maria

vad snigg du var på nyår ellan :)

2008-01-17 @ 22:50:44
URL: http://mariaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0