Mysfika på roasters


Det var det verkligen :) Det var ett tag sen vårat sista fika var men det var pga att Emelie varit i thai aldeles för länge. Skönt att du kom hem helskinnad. Vi var ju som lite oroliga när hon inte hört av sig till någon på över en vecka.. Men hon mådde som en kung i det där klimatet. Fusk! Som vanligt när man är en massa tjejer som inte träffats på ett tag blir det alltid en massa skvaller :) Men ingen människa på denna jord kan säga att dom inte gillar att höra skvaller?

Aja, sen har vi ju våra planer inför våren/sommaren som kommer bli toppen! :) Ser verkligen framemot det, riksgränsen, någonstans utomlands osv. Så efter två timmar på roasters var det dags och kila hemåt och ta tag i pluggandet. Fick veta en "hjälpsak" till om man vill lära sig sin glosor på ett lite roligare sätt! Jag tycker det är helkul och sen när har plugg varit kul? Det heter iaf Vokabel och det kommer jag fortsätta använda i framtiden :D

image98
Jag och Emelie på Lk. Hade ingen bild från idag på oss som var och fika, men dom här duger!
image99
Sara och en lite lättkläddare Lh var även med! Sötnosar <3
image100
Planeras även att göra detta någon gång den närmsta tiden! Är ganska sugen faktiskt :)

image101
Killarna på bilden var inte med och fika, men kände att jag ville ha bilden med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0