Mycke saker för lite pengar


Wooosch, någon som har shoppat idag, eller iaf lite men jag är nöjd eftersom jag bara la ut 350 kronor :) Fick mig ett par jeans (mörkblåa, förövrigt svin snygga), ballerinaskor, en börs, hårspray och en mascara :D Tjejen som är nöjd talar! Fundar på att köpa ett par gråa jeans imorgon för samma pris som dom andra. Hm, idag hände det något fruktansvärt roligt, inte för att du/ni kommer tycka det men iaf, vi hade lektion och Linn var inte så engagerad. Mitt i en konversation säger hon "Den eeer braa" med en finsk brytning. Tror fan jag aldrig garvat så mycket på länge, ( vissa fattar, andra inte).

Var med min mamma på stan efter middagen och sen gick jag ut på en promenix, sågick jag förbi Conny och prata lite osådär. Trevligt! Nu är det Sex and the city som gäller och sen ska jag träna, jag längtar till den. Wierd! Nåjaaa,

Cheap monday är märket på dessa men det var den bästa bilden jag hade att visa. Princip sak!
image110
                                                                                                        GOOOODBYEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0