Mening med ord


Kan fortfarande inte sluta tänka på det där.. Det satte sig som fastklistrat i huvudet. Egentligen vad har jag för mening med att skriva detta egentligen? Det är ju endast mina funderingar som andra läser och komenterar. Hm, en till sak att fundera på! I vissa fall skriver man saker så att folk ska bli avundsjuka, nyfikna vad man håller på med och med vem och ibland av ren jälvulskap. Vad är meningen? Ja menar, jag tror inte att man själv mår bättre av att skriva en massa plojj som en annan läser och mår dåligt!

äääh vafan, det är bara mina funderingar.. Lär väl slinka in flera innan jag är klar med ämnet antar jag. Men det känns på något sätt bättre att skriva ner det än att bara gå runt med det i skallen och knappt ventilera det med folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0