Long way hoooooome


Idag har jag varit i Övertorneå och spelat match. Bussen for från pontus hallen halv åtta imorse, ingen pigg brud var det iaf. Men det var vissa som hade haft det värre ;) Vi förlorade, tycker det har blivit för mycket av den varan på sista tiden. Måste ändras genast! Sov både dit och på hemresan så det var skönt men är ändå totalt sliten nu och träsmak i röven också. Det är illa! HAHA, Nu ska jag iaf gå ut och sådära och sen blire nog sängen för min del :)

Imorgon, Bowling 15:00 på Tuna :) Caaaaaaaaaaan´t wait biiiiatchesss

Kommentarer
Postat av: Jenny Krantz

Jag har en massa länkar till tävlingar på min blogg, var med och tävla du med!

2008-01-19 @ 23:02:42
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0