Here we go again..

Hm, inomhus dag har jag haft med massa choklad och sex and the city. Har haft två sånna dagar nu irad och kan säga att jag inte mår dåligt alls över att vara inne hela dagarna. Snarare skönt. När man sover till ett/två på dagarna finns det inte mycke mer att göra än på kvällarna :) Jullovet har väl varit upp och ner som med det mesta. Sovit som fan, umgåtts med vännerna, festat och gått på stan ett antal gånger utan att hitta något jag vill ha. När ska min lycka komma kan man ju fråga sig själv. Sen blev jag totalt överaskad/glad/ledsen på samma gång när en, som jag verkligen bryr mig om skrev till mig på msn.. Började såklart gråta (man är ju en lipsill) och tårarna var av lycka och av ledsamhet. Så ja fattar inte vad man kallar dessa tårar? 

Kommentarer
Postat av: ffia

förvirrade tårar..?:p

2008-01-13 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0