Grattis Carro :)

Idag fyller Carro 18 år. Det är väl det vi alla längtar till, sen kan tiden stå still.
Vi firade henne igår med middag, alkohol, biljard och trevligt folk :) Min bror kom och hämta mig vid två någonting och i helvete heller gick det att sova när jag kom hem så här låg man vaken till kvart över fyra typ. Bittert!

Spelat match idag halv elva (inte taggad) men vi vann med 22p :) Äntligen har turen vänt, eller ja en match är ju inte alla men vi är iaf n bit påvägen. Har övningskört till Persön idag, sjukt kul det är! Min nya hobby helt seriöst.

image112
Bjuder på denna eftersom den är frääääääääään :)

image113
Födelsedagsbarnet och jag :) (Dock äckligt ful bild på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0