Foe shoe


 

Vad har hänt med mig? Jag börjar tycka Csi är väldigt intressant. Jag som hatat det förut men vindarna vänder :)
Johoo, sovmorgon imorgon till tio, ska då skriva en nk uppgift med Linn, Emma och Sara. Halv elva ska jag till skolsköterskan på en hälsokoll, whaa! Har aldrig riktigt gillat det där, men det är ju Matildas mamma så ;) Det löser sig! Efter det har jag egentligen idrott men eftersom vi har prov och jag inte pluggat till det ska jag inte gå dit. Så jag har ingen "riktig" lektion imorgon men inte fan klagar jag :)

Sen på kvällen ska jag umgås med mina sööötaste <3
(det finns fler som är lika söta som dom, så känn er inte glömda mlii och co:b)


image134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0