En funderare

Var hemma idag av några anledningar. En var väl för att jag är helt öm i halsen och kunde inte prata imorse, men nu är det helt fint. Sen under dagen fick jag helt plötsligt feber. Altså när man redan är sjuk tycker jag att det ALLTID kommer upp tex att man har feber också eller något annat. Det där är knäppt. Så min dag har jag tillbringat i sängen, otroligt skönt! Men måste nog till skolan imorgon, för jag oooorkar inte hamna efter i matten, sjukt jobbigt!

En tänkeställare jag fick mig nyss när jag läste ens blogg som jag ibland bara vill skratta åt, det var iallafall om man är vänner med sina ex. En ganska bra fråga var det (vissa vet vems blogg jag menar, andra inte) T-R-I-S-T-! Varför tävlar man om vem som går vidare snabbast? Och varför ens göra det till en tävling? Inte konstigt att man mår dåligt när det tagit slut med sin förra kille. Vad jag kan säga är att låt det ta den tid det tar, herregud det är ingen som vinner på nå hästar eller så vem som går vidare först!

Kan då lugnt påstå att jag fick mig en riktigt tankeställare för allt den här tjejen skrev om stämde så bra in på mig. Jag menar verkligen bokstavligt allt hon skrev exakt sån är jag. Det var som att hon hade tagit det ur mitt liv och bara printat ner det på bloggen, precis i denna tid som är nu. Hur skumt som helst! Men vad jag kan konstatera med att hon skrev det just nu kanske är för att det finns fler som känner som jag? inte sant?!

image91
En bild på mig från i somras hos farmor. Jag minns det som igår,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0