Dedicated to you my friend :)


Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, but here it goes.
Idag var det då sista dagen för Conny i Luleå innan han vidgar sina vyer i fjällen/björkliden. Visst har vi haft våra dåliga dagar men jag är grymt glad att vi har blivit vänner efter allt. Du kommer alltid finnas där som en vän för mig, otroligt glad över det! Vad mer kan man säga, kan ju inte himla om att jag trodde jag tyckte det skulle bli skönt när du åkte (du vet varför) men det är fanken tvärtom, speciellt i detta nu. Men jag tror du kommer ha det bra där och leva loppan så ses vi någongång framåt i livet. Precis som du sa,"det är inte så att jag ska bort till Irak och kriga, jag kommer ju hem." Men just nu känns det lite långt bort bara! Ha det grymt bra där vännen..

Någongång i somras :)
image114

Kommentarer
Postat av: Carolina

ååhh, vad fint skrivet Elli:)

2008-01-28 @ 20:21:20
URL: http://cnarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0