Allting kan gå itu, ett hjärta kan gå i tusen bitar

Skön skoldag idag även fast vi började kvart över åtta. Idag var altså den stora dagen för mig, jag skulle välja kurser, och inte så lite heller utan det blev totalt 11 eller 12 olika kurser:) kan rabbla upp några för de som är intresserade, Nkb, livskuskap, psykologi, turism, företagsekonomi, småföretagande osvv. Hyffsade saker iaf, skönt att man får välja själv vad man vill :) Har både sina för och nack delar.

På lpl passet såg vi "Alla älskar Alice", filmen är ju så bra och sen när Persbrant är med också, raaaauuur.. Vi skulle kolla dom olika försvarsmekanismerna i filmen. Mycket bra film, blev faktiskt positivt överasskad! Slutade iaf kvart i tre och därefter har jag bara traskat hem och här hamnade jag. Hörde också Björn alfzelius låt Tusen bitar och blev kär i den igen som jag alltid blir när jag hör den. Löjligt jotack, ja vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0