We own the night, ohyes we do!



Måste säga att filmen var riktigt bra trots att det kom krokodil tårar två gånger under den. Är man känslig som är man :) Men innan det var jag ju på plannja, kan fortfarande inte släppa det när Fred Drains skjuter från halva plan och sätter den precis innan paus vila, something to remember. Kom hem halv två inatt och påvägen hem hjälpte jag en stackare som var hyffsat full och inte kunde stå på benen. Med råga på allt skulle han försöka röka också, lyckad grabb! Nåväl, kände att jag gjorde en tjänst för samhället eller nåja, för honom iaf :)

Ikväll blir det bastu med Linn, Sara, Emma och Sanna kanske? =) hursomhelst kommer det bli hur trevligt som helst tror jag, vet inte ännu vart vi ska sen men hörde att det var fest på skurholmen? Aja, lär väl underätta er under morgondagen vart vindarna drog iväg med oss :) he-he. Nu sitter jag och ser på polisskolan ( dom är grymt bra) och väntar sjukt mycket till middagen. Så, har ni lite och göra ikväll äre bara att ringa ;)


image136


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0