tårfullt öga

Man kan inte göra annat än att sakna tiden som var förr. Som alla säger "det var bättre förr". Varför tar jag upp dethär? Jo, för att jag sitter just nu på min brors dator och här finns alla min gamla bilder, och inte minst bilderna från grekland. Jag blev tårögd direkt när jag såg bilderna för minnet där bortifrån kan ingen ta ifrån mig. Kan säga att det är nog i särklass bland det bästa jag har varit med om i mitt liv, so far. Man kan fråga sig vad det är jag saknar "det är ju bara en vanlig utlandsresa", men icket. För det första att fara utomlands med basketlaget där det är inkluderat mina närmsta vänner när man var så ung var enormt spännande och när man väl kommer ner dit så är det underbara människor och klimatet. Snacka om hur bäst det var :) Minns när vi först kom dit och vi fick våra jätte portioner med spagetthi och köttfärsås och vi blev helt stumma och tänkte: ska vi verkligen äta upp allt det här? Men ju längre tiden gick där ju mindre lämna man på tallrikarna för man insåg att man behövde all den där maten när man var ute i 30+ hela dagarna. Hela veckan där nere var som en dröm och vi gjorde allt som en unlandsresa ska ha plus lite därtill. Träna, sola, bada, åkte på en båt utflykt, shoppa, njöööt och levde livet. Självklart sov vi ju endel också ;) Vet inte vad mer jag ska skriva. Ni som var med vet ju helt klart vad jag talar om, no question about it! För er som inte var med kan jag visa er ett antal bilder så kanske ni förstår bättre vad tjejen framför datorn egentligen talar om.
   
   
   
   
   
   
   


Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

MINNEN, UNDERBARA RESA!!:')

2008-02-13 @ 21:20:17
Postat av: fia

åååååååååhhh jag älskar men samtidigt hatar dom där bilderna för det väcker ju alla minnen,det går verligen inte att förklara hur kul vi hade där. kolla bilden när vi badar i poolen och jag sjunker;P hahaha

2008-02-22 @ 08:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0