Orangetott..


Sjukt missnöjd är jag. Skulle färga mitt hår med ljusa slingor idag eftersom jag vill bli blond igen, men näääe inte alls det bblev orange istället. Nog för att jag egentligen visste att det skulle bli orange men inte såhär mycket. Var helt inställd på att köpa brun hårfärg och färga det brunt men mamsen stoppa mig och sa att jag skulle gå till en frisör istället och kirra det, så det är prio ett imorgon :) Något ljus i mörkret.

Hm, gårdagen var myyyys. Började med att traska till bastun som låg en bit bort från bowlingen. Sara och Emma väntade på deras mat men våran/deras förrätt var choklad, yummie! Maten kom och dom frossade riktigt rejält, precis som det ska vara. Jag och Linn gick ut en sväng för att inte bli allt för sugna på deras mat ;) Värmde upp bastun i samma veva så då var det dags att hoppa in, i dit tog vi med oss våra glas och chokladen. När vi sen hade bastat klart och skulle duscha så fanns det inge vatten, HAHA.. Finns en sjukt rolig incident som hände men orkar inte skriva upp den här. Så för er som är nyfikna får kontakta mig personligen :) Drog in till stan sen och upp till Jenny och hennes boyyyys, riktigkt trevligt! Sen avslutades kvällen på max, men vilken kväll gör inte det i mitt liv? :)

Känner mig dyster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0