Hör och häpna

Detta kanske kommer som en chock men skolan får mig att må riktigt bra. Nu menar jag inte såklart lektionerna men folket som är där :) Ni gör verkligen att man mår bra, kanske låter lite klyschigt jag vet inte men så är det iaf. Det känns så. Förövrigt har vi startat ett nytt projekt där vi ska göra ett repotage, det kan nog bli ganska intressant. Jag är sugen att festa till helgen också men ingen var på? vad är detta. Hm, får ta upp det lite närmare helgen kanske fler är på vem vet.

Ikväll är det träning men har ingen riktig motivation till det och sen har jag annat för mig som skulle vara roligare dock. Vet inte hur jag ska göra, beslutångest på hög nivå. Imorgon är det nationella prov i matte, har inte pluggat något till det eller så men det jag inte lärt mig tidigare lär jag inte kunna till imorgon. Så säger jag om allt. Men det funkar ju alltid. Skum känsla jag har, inför nationella i niav var jag livrädd men nu bryr jag mig inte? inte bra!

pussssss

Kommentarer
Postat av: Lina

Tidningsprojektet är ju det värsta av alla projekt!

2008-02-20 @ 19:10:16
URL: http://liinaaa2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0