here comes enBOOM


Förövrigt så är Boom låten min och ingen annans :) just so you know. Sitter här och pratar med Lhoe som jag inte pratat med på evigheter känns det som. Känns inte kul att höra att en nära vän har haft det jobbigt i över två månader och jag inte ens märkt något. Har jag varit så självupptagen att jag inte tänkt på andra? De är någon jag inte vill vara. Ne, skärpning när det gäller det.

Hade somsagt IOS prov idag, kändes att det gick hyffsat men jag är nöjd. Fick sluta aningen tidigare för att våran lärare var med 3:orna i Piteå. Efter middagen ska jag till dollarstore och fixa lite grejer inför fredag ;) Tror att det kommer bli grrrrreeat. Vad händer mer i mitt liv just nu? Not much actually.

Imorgon är det den omtalade dagen då man ska säga till sin älskade hur mycket man älskar den. Ja menar, säger man det inte annars eller? Jag blir frustrerad eftersom dagen är grymt överskattad. Kan ju bero på att man är lonley och inte har någon att dela den med. Men det finns ju delade meningar om det. Nu ska jag inte ta och skriva så mycket mer hade jag tänkt, blir kanske ett inlägg under kvällen.

Ska tillägna Lh detta blogginlägg, you rock! :)
image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0