Dålig motivation

Skolgången idag har varit kort, hade andra delen av nationellaprov i matte idag. Läraren tyckte jag var den enda som luktade parfym så jag fick sitta som en enstöring i ett gruppsjälv. Känds som att det gick bättre idag än vad det gjorde i måndags, only time will tell. Hade idrott också och sen slutade vi :) Så vi drog ett gäng och åt på max, det satt riktigt bra i magen kan jag lova. Varit förbi arbetsförmedligen också för att hämta sommarjobbs papper men vi valde fel dag helt klart! Har skrivit labbrapporten idag som skulle vara inlämnad idag men jag somnade igår vilket inte är ovanligt. Idag efter middagen sov jag i 2 timmar. Grymt skönt! Haft träning nu ikväll, veti nte vad det är med mig men känner att jag inte har någon motivation att röra mig. Tro inte att jag är slö eller så men det är aldrig många på träningarna ( inte för att jag alltid är där) och så är det aldrig riktigt bra tempo. Nu snackar jag för mig själv. Och på lördag har vi dubbelmatch, suck. Vilken människa orkar spela två matcher på raken?!

Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0