Alla hjärtans dag

Får väl inte var allt för tråkig utan måste hälsa alla par som har någon att dela dagen med får ha en underbar dag :) Minns bara själv hur mysigt det var last year. Även fast jag tycker dagen är onödig. Hm, idag så tog jag en extra lång sovmorgon, eller jag sov inte utan ja duschade, gjort hårinpackning, plocka upp i mitt rum och lagade mig gröt:) Min första lektion började 11.15 och det var idrott och volleyboll som stog på schemat. Dock roligare idag än vad det var förra. Ett +.

Har nu varit och köpt en ros till mamma och pappa :) Fick en present av dom i morse så kände mig tvungen. Fatiskt så är det roligt att ge bort saker när dom verkligen uppskattar dom. Sen har jag ett problem, min dator laggade ihop igår och jag trodde jag klarade mig bra utan dator men nej nej. Så pappa har varit ner med den på HV data så nu befinner den sig där. Undra hur länge jag blir utan? Sitter på min brors datorn nu för dem som undrar och funderar. Nä, nu ska jag inte ta och skriva en rad till här för har bättre för mig, exempelvis att prata med niice folk på msn :) Vilken nörd man är. Good luck have fun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0