På bättringsvägen


Idag var det tänkt att jag skulle fara till skolan och leka duktig men pappa tyckte att jag skulle vara hemma en dag till, så vem säger emot det? Har suttit och sett på One tree hill nästan hela dagen med popcorn, oboy och allt snask därtill. Faktiskt så är det inte så tråkigt att vara sjuk men jag föredrar att vara i skolan, hör och häpna. Men där i varjefall ser man ju lite människor i rörelse. Imorgon är det "Ledarskapsjakten" som jag även kommer avstå ifrån, inte det smartaste att vara ute och anstränga sig om man är på bättringsvägen så nej, det blir att ligga inne imorgon även fast jag är bra.

Imorgon fyller Daniel 18 år och han ska ha fest, får se om man orkar ta sig ditt arsle dit och säga grattis i varje fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0