Sommaren är påväg


 

..tänkte skriva med stormsteg men isåfall tog jag i lite väl mycket. Vi har pratat om skolavslutningen idag i skolan, vi har ju som ingen riktigt alls vilket är synd. Men min klass ska göra en egen med middag och mys på udden troligtvis, tror det kommer bli greaaat! :)

Har bara haft två lektioner idag, båda i ios. Hade en lite smått redovisning också om barnets motorik utveckling. Nu tänker ni säkert, who gives a shit? Så tänkte jag också när vi skulle jobba om det, men ju mer jag läste desto intressantare blev det och jag är inte den som tycker plugg är kul. Nä, för att säga lite så är Ledarskapsprogrammet väldigt bra. Och om jag har några yngre läsare i min blogg så kan jag rekomendera det:) Inte för att jag tror det finns någon som tycker min blogg är speciellt rolig, lugn jag förstår :)

För att säga vad jag ska göra ikväll blir det plannja basket för hela slanten, jag tror till och med att dom tar hem segern ikväll för vem vill se en förlust liksom? Go Plannja förfan, gör inte mig och andra fans besvikna. Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0