Slut på det roliga


Ioch för sig så tog det redan slut i söndags, skolan har börjat för er som inte visste. Sjukt mycket att göra denna vecka men jag tar alltid nöjet före så plugget blir liggandes, like usual! Har inte bloggat så mycket på lovet, för jag har knappt suttit vid den. Så mycket annat roligt att göra. Ska bara nämna Linn och Sannas 18-års fest var grymt bra, våran lagfest också :) Det har varit även mycket därtill men orkar inte dra en stor story runt dom ;) Jojo, så har ju Sara kommit hem nu, riktigt skönt. Fick mig en present som var en ballonklänning, verrry niice :) Hon hade även med sig fruit roll ups som jag sitter och gnager på nu. Ikväll ska jag och tjocka på max, kändes allt för länge sen errrhm.. en vecka sen :b Och sen blir det Plannja och hålla ett öga på den där killen, iaf saras ögon ;) rooouuufff.

Nu ska jag bli lika hysterisk som alla är i Björn Gustavsson, men han är fan kung i detta klipp. Han kanske är den framtida Magnus Betnér?

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, självklart inte. Men förstod du inte ironin i det hela? ;b Det är ju samma visa ALLTID i Luleå :b

2008-04-01 @ 22:11:36
Postat av: Världens bästa sara

dude, magnus betner kommer alltid vara kung;) Prins kan han få vara, höhö;>

2008-04-02 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0